رئیس کل دادگستری استان قزوین:

خروجی عملکرد جهادی و سازندگی سپاه مطابق رسالت های دستگاه قضا است

شعبانی گفت: تلاش های سپاه و بسیج در مباحث سازندگی و یاری رساندن به محرومین و مظلومان و کم درآمدهای جامعه به ویژه زنان سرپرست خانوار، جهت پیشگیری از وقوع جرم در جامعه بسیار اثرگذار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان قزوین، علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین در حاشیه بازدید از مجموعه فروشگاه ها و کارگاه های خیاطی و تولیدات حوزه کوثر ولایت ناحیه امام حسن(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: محصول و خروجی عملکرد سپاه در مباحث بسیج سازندگی و جهادی مطابق با وظایف و رسالت های دستگاه قضایی است.

وی گفت: یکی از اهداف اصلی قوه قضاییه که در قانون اساسی پیش بینی شده، پیشگیری از وقوع جرم است. ریشه برخی از جرایم مستقیماً به نداشتن شغل بازمی گردد که همین امر منجر به گرایش فرد به اعتیاد می شود و اعتیاد بستری برای بروز پدیده های همچون قاچاق، سرقت و جرائمی است که جنبه مالی دارند.

رییس کل دادگستری استان قزوین در ادامه اظهار کرد: لذا تلاش هایی که در مجموعه بسیج و سپاه ناحیه امام حسن علیه السلام به افرادی تحت پوشش سپاه انجام می شود در پیشگیری از وقوع جرم و مفاسد دیگر بسیار موثر است.

 

شعبانی اضافه کرد: از این جهت قدردان زحمات بسیجیان و سپاه پاسداران خواهیم بود و ما در مجموعه قوه قضاییه تلاش می کنیم از این نوع کار حمایت کنیم و در قالب جلسات متعدد با مدیران استانی و هم افزایی مجموعه دادگستری و سپاه بیشتر از گذشته بتوانیم از مردم دست گیری کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.