برگزار شد؛

دوره آموزشی رویداد های توانا و جهاد تواصی در آبیک

دوره آموزشی رویداد های توانا و برنامه جهاد تواصی بسیج سازندگی برای جهادگران شهرستان آبیک برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی؛رویداد توانا به عنوان رویداد تخصصی ویژه فعالین گروه های جهادی در پی آن است تا با انجام فعالیت‌های گروهی و با حضور اساتید جهادی و ارائه تجربیات و طرح های سایر گروه ها ضمن مستحکم کردن مبانی نظری جهادگران در خصوص فعالیت در حوزه های مرتبط با تشکیلات جهادی مطلوب، به کارآمد سازی نقش آفرینی گروه های جهادی نیز بپردازد.

وجه تمایز این رویداد با سایر رویدادهای آموزشی، فعالیت محور بودن آن است. به طوری که بخش زیادی از آموزش های موردنظر در خلال فعالیت های گروهی به شرکت کنندگان منتقل می شود و هر گروه در پایان رویداد این قابلیت را خواهد داشت تا با شناخت و تسلط بیشتر به شناسایی مناطق هدف و ارانه راهکار جهت رفع مشکلات و مسائل آن ها اقدام نماید.

آشنایی با تشکیلات جهادی مطلوب و نحوه برگزاری و مدیریت اردوی جهادی، تقویت قدرت ﺗﺤﻠﯿﻞ و مسئله­ یابی ﻓﻌﺎﻟﯿﻦ جهادی، آشنایی دانشجویان انقلابی با مسائل اساسی مناطق کم برخوردار در حوزه ­های مخلف، تقویت مهارت کارگروهی و تجربه فعالیت جمعی و تضارب آرا در شناسایی و تحلیل و آشنایی با تجربیات برتر و الگوهای نقش ­آفرینی در حوزه ­های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سلامت از جمله اهداف این دوره است.

بخش های مختلف رویداد نیز شامل تشکیلات جهادی مطلوب و نقش آفرینی تخصصی، تکمیل بوم شناسایی و فعالیت، اصلاح بوم ها و آشنایی با حوزه های تخصصی، کارگاه های آموزش نقش آفرینی تخصصی در عرصه ها، ارائه و انتخاب گروههای برترو تقویت مهارت ها و نگرش جهادگران می شود.

در ادامه این دوره آموزشی در راستای جهاد تواصی برای گروه های جهادی بسیج سازندگی شهرستان آبیک با موضوعات گسترش امید به آینده ،امید و باور به توان مردم، تقویت و تثبیت عزم و اراده مردم برای حرکت و قیام ، افزایش آستانه تحمل و مقاومت جامعه و ایجاد زمینه همگانی به صبر و حق ، محورهای این دوره آموزشی بود.
گفتنی است: یکی از مباحث نگران کننده ای که در حوزه استمرار حاکمیت دینی و گفتمان انقلاب اسلامی وجود دارد و دشمن آن را هدف قرار داده ،ضعف اراده ها و امید به آینده است ، لذا مهمترین جهاد ، جهاد امیدافزایی، تواصی به صبر ، تواصی به حق و انسجام اسلامی است

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.