مسئول گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی بخش ارداق:

بسیجیان بخش ارداق با دست پر مهرشان،مهربانی و همدلی به نیازمندان هدیه کردند

امامی مسئول گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی:توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۰ میلیون تومان در روستاهای بخش ارداق

به گزارش روابط عمومی ، در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ادامه کمک های مومنانه به نیازمندان، گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی پایگاه مقاومت بسیج المهدی شهرستانک بخش ارداق به فرماندهی و مسئولیت برادر بسیجی آقای داود امامی، وارد میدان همدلی و مهربانی شدند.

امامی در ابتداء به اقدامات این گروه جهادی اشاره کرد و گفت: این گروه جهادی به همت خیرین و جهادگران پایگاه مقاومت بسیج المهدی شهرستانک توانستند با تهیه 200 بسته معیشتی به ارزش 60 میلیون تومان، این بسته های معیشتی را در روستاهای همجوار از جمله روستای شنبرک، وجیه آباد، آقابابا، زلیخا، موین و . . . بین نیازمندان توزیع کنند.
وی افزود: این فعالیت، پایان کار گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی پایگاه مقاومت بسیج المهدی شهرستانک نبود. این گروه جهادی در اقدامی خیرخواهانه علاوه بر تهیه و توزیع بسته های معیشتی، توانستند با تهیه 700 لیتر آبمیوه طبیعی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و به صورت بسته بندی در اعیاد و مناسبت های ملی و مذهبی در درب منازل توزیع کنند. پخت نان صلواتی از طریق هاهنگی با نانوایی ها در سطح بخش ارداق از دیگر اقدامات این گروه جهادی نیز بوده است.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج المهدی شهرستانک، به دیگر اقدامات این گروه جهای در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: از دیگر کارهای انجام شده این گروه جهادی در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا می توان به تهیه و توزیع سبد بهداشتی مانند ماسک، الکل و دیگر مواد بهداشتی در بین روستاهای همجوار اشاره کرد. این گروه جهادی همچنین در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با اعزام گروه های جهادی به کمک شبکه بهداشت و درمان بخش ارداق جهت مقابله با کرونا، اقدامات قابل توجه ای تحت حمایت و نظارت سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا انجام دادند.
امامی در پایان خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات این گروه جهای می توان به رایزنی و همیاری با « کشتارگاه دشت بره » و توزیع گوشت بین نیازمندان و خانواده های آسیب پذیر و همچنین راه اندازی صندوق قرض الحسنه اشاره کرد که همه این فعالیت ها در راستای ترویج حس هم دوستی و همدلی با نیازمندان انجام شده است و با افتخار و سربلندی اعلام می کنیم که تفکر بسیجی و با مردم و کنار مردم بودن، تابلو و شعار معنوی این گروه جهادی است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.