فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)استان قزوین

فلسفه نهادی های انقلابی،پاسداری از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف است

سردار شاهرخی گفت:فلسفه نهادهایی که پس از پیروزی انقلاب ایجاد شدند پاسداری از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف است و نهاد های سپاه، کمیته امداد و سایر نهاد های انقلابی برمبنای همین فلسفه ایجاد شدند.

به گزارش روابط عمومی، عصر امروز تفاهم نامه کمیته امداد امام خمینی (ره) با سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با حضور سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی، حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) و عضو هیأت امنای این نهاد و سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و حق گویان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین به امضا رسید.

سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم بیان کرد: جلسه امضای تفاهم نامه بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه استان، بسیار امیدوارکننده است و قطعا اثرات مثبتی بر ایجاد ظرفیت های اشتغالزایی خواهد گذاشت.

وی گفت: فلسفه نهادهایی که پس از پیروزی انقلاب ایجاد شدند پاسداری از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف است و نهادهای سپاه، کمیته امداد و سایر نهادهای انقلابی بر مبنای همین فلسفه است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمودند که صاحبان اصلی انقلاب، پابرهنگان هستند که متاسفانه این سخن مغفول واقع شده است. عامل پیروزی انقلاب و استمرار انقلاب حضور مردم انقلابی در تمام عرصه ها بوده است.

سردار شاهرخی عنوان کرد: موفقیت انقلاب ما در همه عرصه ها در طول چهار دهه عمر پربرکت انقلاب حضور این قشر پرتلاش بوده که انقلاب را از خود می دانستند و هر زمان که انقلاب با تهدید مواجه شد این قشر، تکیه گاه انقلاب بودند و دشمنان انقلاب به این نکته مهم پی بردند و لذا بجای اجرای فتنه های فیزیکی، بر روی این قشر مستضعف برنامه ریزی کردند تا بین آنها و انقلاب فاصله ایجاد کنند.

وی افزود: دشمنان معتقد بودند که اگر بین انقلاب و قشر مستضعف فاصله ایجاد شود دیگر نیازی به هیچ ابزار فیزیکی نیست و این خطرناکترین اقدامی است که آنها در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: فرصت های بسیار خوبی برای نقش آفرینی وجود دارد. کمیته امداد امام خمینی و سپاه پاسداران از ابتدای انقلاب ایجاد شدند اما نکته مهم هم افزایی بین نهادهاست که امکان استفاده حداکثری از تمام ظرفیت ها را ایجاد می کند.

سردار شاهرخی اضافه کرد: انعقاد تفاهم نامه موجود ظرفیت مناسبی است که از این فرصت جهت توسعه و خدمت رسانی به جامعه استفاده بهینه نماییم تا به واسطه این خدمت رسانی لبخند رضایت بر چهره نیازمندان جاری شود که پیامد این لذت رضایت خداوند است.

وی ادامه داد: یکی از مصادیق مهم پاسداری از انقلاب اسلامی این است که با تمام ظرفیت به کمک مستضعفین برویم و خداوند در این مسیر، قطعا راهگشا خواهد بود.

مقام ارشد نظامی استان قزوین در ادامه یادآور شد: مجموعه اقشار بسیج به دنبال ایجاد عدد و آمار نیستند بلکه خروجی و اثربخشی فعالیت و خدمات آنها بسیار مهم است و ایجاد شغل تنها به معنای ارائه آمار نیست بلکه ایجاد شغل پایدار نقطه هدف ماست.

سردار شاهرخی گفت: زیرساخت های بسیار خوبی در استان وجود دارد و قطعا با برنامه ریزی های انجام شده، هدف گذاری مناسبی ایجاد خواهد شد و از ظرفیت های بالاتری در ادامه سال بهره مند خواهیم شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.