فرمانده حوزه شهید خلیلی

بیش از ۹۵۰ میلیون ریال کمک دانش اموزان بسیجی حوزه شهید خلیلی به محرومین

انصاری نژاد از کمک بیشش از ۹۵۰ میلیون ریالی دانش آموزان بسیجی حوزه شهید خلیلی به محرومین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی؛محسن‌انصاری‌نژاد‌ فرمانده ‌حوزه ‌شهید‌ خلیلی با اشاره‌ به‌ پویش تقسیم شادی اظهار کرد: با توجه به اینکه قشر دانش‌آموزان قشر مهم و آینده ساز جامعه هستند ما تصمیم گرفتیم به مناسبت آغاز سال جدید از این قشر کمک بگیریم و برای افراد همسن‌وسال دانش‌آموزان که از توان مالی خوبی برخوردار نیستند اقلام مورد نیاز تهیه کنیم.

فرمانده ‌حوزه ‌شهید‌ خلیلی اذعان کرد: پویش تقسیم شادی برای کمک به دانش‌اموزان کم‌بضاعت اجرا با عنوان قطره‌های مهربانی در مدارس، مساجد فعال شهید بهنام محمدی و حوزه‌ی مقاومت بسیج دانش‌آموزی ‌شهید ‌خلیلی‌ برگزار شد.

وی گفت: پویش قطره‌های مهربانی با همکاری اداره‌‌ آموزش و پرورش‌ ناحیه‌ یک‌‌ قزوین‌ سبب شد تا اتفاقات خوبی در این راستا رقم بخورد و به همت خیرین و دانش‌آموزان بسیجی گره از مشکلات معیشتی دانش‌آموزان و خانواده‌های نیازمند گشوده شود که البته این کار خالی از لطف نبوده و ما میبینیم که چطور فرهنگ مواسات و همدلی در بین دانش‌آموزان ایجاد شده‌است.

وی تصریح کرد: ما طی سال گذشته موفق به تهیه ۶۷ بسته‌ معیشتی‌‌‌‌۳۰۰‌ تومانی، ۲۰ ‌‌کارت هدیه هزار ۱۰۰تومانی، ۲۵ تبلت‌ به ارزش هر تبلت ‌۳میلیون تومان برای دانش‌اموزان کم‌بضاعت توسط دانش‌اموزان‌ بسیجی شدیم.

انصاری ‌در پایان گفت: هدف از اجرا این طرح ترویج فرهنگ مواسات و کمک‌های مومنانه در بین دانش‌اموزان بود که تاکنون به خوبی رقم خورد و دانش‌آموزان در شرایط حساس مانند آغاز سال تحصیلی، نوروز و مناسبت‌های مختلف به یاری دوستان مستضعف خود شتافتند و در راستا مواسات گام‌های موثری برداشتند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.