مسئول سازمان بسیج سازندگی استان

پویش《 لبخند رمضان 》با مشارکت ۹۸۰ گروه جهادی در قزوین اجرا می شود

مسیول سازمان بسیج سازندگی گفت:پویش لبخند رمضان با مشارکت ۹۸۰ گروه جهادی در پایگاه های مقاومت و اقشار بسیج با هدف کمک به نیازمندان اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی؛سرهنگ امیرعلی حسینیانی با اشاره به برگزاری "پویش لبخند رمضان" اظهار کرد: باتوجه به جلساتی که با گروه‌ها و شوراهای جهادی شهرستان‌ها و مجمع جهادگران استان قزوین در سازمان بسیج سازندگی برگزار کردیم، تصمیم بر آن شد تا برای ماه رمضان و نهضت کمک مؤمنانه برنامه‌ریزی صورت بگیرد و گروه‌های جهادی در قالب پویش لبخند رمضان، نذوراتی را جمع‌آوری کنند.


وی با اشاره به محورهای پویش "لبخند رمضان" افزود: این پویش با اولویت و محوریت‌های مختلف از جمله احداث و مرمت مسکن محرومین، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، تهیه و توزیع غذای گرم، آزادی زندانیان غیرعمد، توزیع ماسک، ویزیت رایگان پزشکی برای نیازمندان، اهدای خون و نذر نان دنبال می‌شود و تلاش داریم در این پویش کمکی به نیازمندان صورت بگیرد.


مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به اینکه پویش لبخند رمضان از روز گذشته در فضای مجازی و غیرمجازی آغاز شده است، بیان کرد: شماره حساب 6273817010057556 به نام مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان برای تجمیع نذورات گروه‌های جهادی درنظرگرفته است و گروه‌های جهادی می‌توانند نذورات نقدی خود را به این شماره واریز کنند.

حسینیانی با بیان اینکه پویش لبخند رمضان تا پایان ماه مبارک ادامه دارد، گفت: گروه‌های جهادی با مراجعه به سازمان بسیج سازندگی استان واقع در بلوار شهیدصیادشیرازی و خیابان پرواز می‌توانند نسبت به تحویل کمک‌های غیرنقدی خود اقدام کنند.


وی با بیان اینکه پویش لبخند رمضان به عنوان دومین پویش همگانی است که نخستین مرحله آن در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با عنوان "پویش راه و یاد سردار" برگزار شد، اذعان کرد: کمک به نیازمندان و محرومانی که در حوزه کرونا دچار آسیب شدند از جمله اهداف پویش است.


این مقام مسئول در پایان با اشاره به آمار مشارکت گروه‌های جهادی در پویش لبخند رمضان مطرح کرد: این پویش بین 980 گروه جهادی در پایگاه‌های مقاومت و اقشار بسیج استان اجرا می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.